Kızlar gece gece çok gereksiz bir soru sorucam ama bildiğin uykumdan uyanıyorum ama kızımda tık yok. Yatağın içinde sabaha kadar dört dönüyor her yerinde yatıyor resmen etrafı böyle yastıkla çevrili ama bunların üzerine de çıkıp yatıyor her gece oluyor mu bilmiyorum ama bir kaç kere fark ettim bu gece de baya yaptı ve ben uzaya çalışıyordum 2 kere uyandım kapalı tarafına küt küt çarpıyor kafasını ve uyanmıyor gidip düzeltiyorum yine aynı büyük düz uzun yastık var koysam diye düşündüm ama tehlikeli olur mu onu da bilemedim. Böyle bıraksam kafası na bişey olur diye de korkuyorum canı acısa uyanir ama yok sese ben kalkıyorum o uyuyor

