Saydıklarınız gelişim basamağı değil ki, D vitaminini de bazen hepimiz aksatıyoruz unutup. Bu yaş grubunda desteksiz oturma, tam dönme, dikilttiğinizde ayaklarına yük verme, oyuncaklarını bir elinden diğer eline geçirme, oral dönem, düşen bir nesneyi gözüyle takip etme, yabancılama, hafif hafif etkileşimde bulunma gibi şeyler beklenir. Kaldı ki bu beklenenler dahi bebekten bebeğe değişir, kimi yapar kimi yapmaz, her bebek kendine özel, kendine güzel. D vitamini yüzünden kendini suçlama 😊