defnevedoruk user2406 merhaba benim kızımda öyleydi 4,5 aylık ilk dişlerini çıkarmıştı. Şimdi oğlum biraz daha geç çıkardı mesela 5 ay 2” günlükken
Retzja Oğlum 19 aylık, dişlerini tamamlamasına son 3 dişi kaldı. 2şer 4er çıkardı bu güne kadar, bu da bebekten bebeğe değişir, hiç dişi olmayan bebekler için de 18 aya kadar bekleniyor mesela.
1cocukannesi_1 Arkadaşımın bebeği 3 aylık 2 diş birden çıkardı 13 ayda tüm dişlerini tamamlamıştı doktorlar normal genelde böyle şeyler genetik olur demişler
user2406 1cocukannesi_1 bizde boyle bısey yok ailede ilk dega bebişimde gorduk 4 er 4 er cıkıyor aynen
bittercikolata__ user2406 MaşaAllah 🥰 büyük kızım 10 ay 17 günlükken çıkarmıştı ilk dışını küçük kızım da 7 ay 7 günlükken çıkardı şuan 11 aylık 6 dişimiz var siz hizlisiniz MaşaAllah doktor normal dediyse korkmayın her çocuk hlbir olmuyor ,🤗
Gul-42 user2406 resım atarmısınız oglumda 5.5 aylıkken alttan iki 6. Ayı gecınce ustten ıkı cıkmıstı arka arkaya
user2406 Gul-42 benım 3 aylıkken alt iki 4 aylıkken alt ikinin yanı sonra ust ıkı suan 6 dişi var ıkı tanede gelmek üzere
aysey07 user2406 4ay 26 günlük 4 diş var suan canım alt üst altlar gene bembeyaz geliyor doktor bize de normal dedi biraz aceleci demişti 🤣 bu ara 2 tane daha bekliyorum
user2406 purplerose benımkıde 5.5 arkalarda kabarmıs peş peşe cıkıyor hepsı bıden 4 tanesı parladı biden 4 üst kabardı sımdı arkalar beyazlamıs zor oluyor ya kopek dişlerde cok huysuz oluyormu