yektali01 gazdır muhtemelen, sindirim sistemleri gelişene kadar ve kaslarını kontrol etmeyi öğrenene kadar kaçınılmaz bu.
Benim kızım da iki aylık en çok gaz masajı işe yarıyor. I love you masajı ile birlikte izlediğim videolardan birkaç hareketi öğrendim, bebek uyandığında ve her beslenme öncesi onları yapıyorum. Bir kısmı masaj esnasında birazı da beslenme anında çıkıyor gazının. Besledikten sonra da üst gazını çıkarmaya dikkat ediyorum.
Masaj kaka yapmasına da yardım ediyor bu arada, bağırsaklarını harekete geçiriyor.
Gaz damlası ve probiyotik kullanıyoruz. Bazı bitkisel çayları bebeğe de vermenizi önermişler doğrudan onları vermek yerine gaz damlası ve probiyotiklerden faydalanabilirsiniz. Birçoğunun içeriğinde rezene, kimyon, dereotu, anason vb yağı var. Bebeğin haftasına ve kilosuna göre vereceğiniz dozu doktor belirliyor.
Sancı anlarında karnına ılık bir şey sarabilirsiniz zıbının üstünden. Bunlar kaslarını kontrol edemedikleri için kendilerini kasıp sıkıyorlar bir de o yüzden de yapamıyorlar galiba. Birkaç saat dışarda olup da masaj rutinini yapamadığımız günün akşamı eziyet oluyor bizim. Bir öğün o masajı atlarsak krizler başlıyor. Kullandığınız d vitamini hangisi bu arada? Bazılarının içindeki yağ türü bebeği rahatsız edebiliyormuş, biz zeytinyağı içerikli olan ile değiştirdik doktorun önerisiyle.
Gaz damlası ve probiyotiği düzenli kullanırsanız daha iyi etki alırsınız. 🙏