ollaluna7 çeyizime almıştım filtre kahve kısmını hiç kullanmadım Türk kahvesi insanı değilmişim süt falan kaynattım diğer kısmın da 2 senedir kaldırdım kullanmıyorum espresso makinası aldım onu kullanıyorum satmayı düşünüyorum evde duruyor düşünürseniz yardımcı olurum