AselBebekveAnnesi Kızımın gözünde aksam ufak capaklanma oluyordu az önce tuvalete uyandı baya gözünü çapak sarmış açılmıyor gözü acil evde ne uygulayabilirim sabah acile götürcem ama sabah kadar iyice kötü olacak 4 yaşında bu arada
Nurci AselBebekveAnnesi geçmiş olsun eğer nöbetçi yakın eczane varsa bir su var tekli flakon halinde satılıyor adını unuttum göz temizlemek için kullanılıyor dışı mavi yazılı alabilirseniz onu alın tek kullanımda etki ediyor eğer bu şekilde anlatırsanız onlar anlar
Asyaveannesi04 AselBebekveAnnesi aynısı geçen gün bana oldu hiç olmuştu enfeksiyon olmuş Damla verdi öyle geçti
AselBebekveAnnesi Nurci nöbetçi eczane bakmak aklıma gelmedi bir bakayım sanırım enfeksiyon kaptı bugun boya yaparken eliyle gözüne dokundu ondan sonra oldu bu söylediğinizi yakinda nobetci bir eczane bulabilirsem sorayım pamuğa çay denediniz mi hiç
Nurci AselBebekveAnnesi denedim ama o etki etmedi bizde yani bizimki genelde gözü kapatacak şekilde çapaklanma oluyor bence ondan etkisiz kaldı bu dediğimi kullandım hep hatta evde bulundururum lazım olur diye