Selam prematüre dokuz aylık düzeltilmiş altı aylık bebeğim var dördüncü ayımızdan (düzeltilmiş olarak) beri ataklarımız var ve şuan pil seviyesinde herşeyden çok çabuk sıkılıyor yanından üç saniye ayrılamıyorum artık dengem bozuldu ve bazen sesim yükseltiyorum sonrasında da çok vicdan azabı çekiyorum bu kısır döngüden nasıl çıkacağımı bilemiyorum bu durumu benim gibi yaşayanların desteğine ihtiyacım var 😢