duruislife Astronot mont giydiren var mı yürüyen bebeğe. Kızım 17 aylık evdeki mont küçük gelmeye başladı astronot mu alsam diye düşündüm ya komple kapatıyor ya çok iyi geldi. Amaaa yürümesi zor oluyor mu? Giydiren var mı?
nnoktaa duruislife ben yürüyen bebekte astronot montu kullanışsız buluyorum. Hareketlerini kısıtlıyormuş gibi. 1 yaşta bıraktık astronotu. O zamanlar elinden tutup yürütüyordum yere düşse kalkamıyordu çocuk 😬
SevgiOzd duruislife 1 yaşından önce astronot aldım o kış yürümüyordu iyi oldu biraz da büyük almışım yaşını geçtikten sonra diğer kışın da kullandım ama sadece kar yağdığında oynatmak için falan yada aşırı soğuk olduğunda yani düzenli değil. 1 yaşından sonra monta geçtik yani bence kalın içi tüylü bi mont alabilirsiniz bi beden büyük alırsanız işinizi görür bence
alpmila duruislife ben kullanıyorum memnunum şimdilik mecburum bi yandan abisini okula götürüp getiriyoruz hergün havada bays soğuk heryerini sıcacık tutuyor orta kalınlıkta olursa sorun yaşamazsınız
yuzirneym duruislife bebeğim henüz yürümüyor ama pantolonlu askılı mont takımlardan almayı düşünüyorum sonrası için
nnoktaa duruislife astronot değil de askılı pantolonlar var onlardan tercih edebilirsiniz üstüne montla.