Dogum sonrasında korunma yöntemi olarak cerazette önerdi doktorum 50. Günde adet görmeye başladım ve adetin ilk günü ilaca başladım. Reglimin 9. Günündeyim azalması gerekirken artan bir kanama mevcut. Çok degil ama ilk gunlere gore fazla sanki hic bitmeyecekmis gibi. Sizde de öyle oldu mu ?