Bende bu sene kışın 2 kez yüksrk ateşi var diye götürdüm hep diş dediler.Sonrasında hastaneye gittiğimde hep enfeksiyon çıktı.Tek bildikleri dişten ateş başka laf yok ağızlarında.Diş ateşi 37.5 pek geçmez diyolar.Benim oğlumda 2 gündür ateşli 39 a kadar çıkıyor.Tahlil verdik crp si 18 e yükselmiş antibiyotik yazdılar.Geç kalmadan götür canım.Birşey varsa iyice ilerlemesin.Bende şu an ateş nöbeti tutuyorum.Allah evlatlarımıza hastalık göstermesin.