Selam kızlar benim kızım şuan tam 21 aylık geçen doktora götürdüm kilosu 12 kg çıktı doktor iyi ama daha iyide olabilir dedi sizin bebişlerin kilosu kaç sizce 12 Azmi bilemedim benim için çok iyi geldi kilosu anne sütünü yeni kestil iştahsızlık olmasına rağmen iyi bence sizde durumlar nasil