esoyiigit ay ikizlerle aynı süreçten geçtim 😅 eşim sürekli bu ne zaman bitecek diye kafayı yiyordu 😅 inanılmaz cırtlak bir ses çıkıyordu ikisinde de, sesleri kısılıncaya kadar devam hiç susmadan. Şükür o süreçte bitti. İkiz bebek olmasına rağmen ikisini bile birbiri ile kıyaslamıyorum. Her bebeğin gelişimi özel, doktor ne beklediğini söylüyor zaten siz o şekilde takip edin. İnstagram yalan dolan☺️