Denizinannesi52 yeter ki elimden çıksın dediğiniz için bu yorumu yapıyorum kusura bakmayın tek amaç oysa bir ihtiyaç sahibine verin inanın çok makbule geçer..ihtiyaçtan satıyorum deseydiniz bu yorumu yapmazdım ama ihtiyacınız yoksa siz bir ihtiyaç sahibine verin daha kolay elden çıkar