Kızlar 2 senede 2 sezeryan doğum yaptım doğum kilolalarimi verdim derken yine kilo almaya basladim 5 ay aylık korunma iğnesi yaptırdım sanıyorum o çok kilo yaptı iğneyi bıraktım ama iştahımı kontrol edemiyorum sürekli acikiyorum sürekli tatlı krizi yasiyorum resmen gece gündüz nasıl başa cikicam bunla boyum 1.60 kilom 74 oldu