BongomyaPrensi aynısını yaşadığım için yazdım. Gündüz bir şekilde tolere edip ateşini indiriyordum, ateş düşünce hastalık ortadan kaybolmuyor. Gece 39,5 gördüğümde acile koştum, sabaha kadar iyidi, gündüz yine artmaya başladı bu 3. gündü. Sonra çocuk doktorunu aradım yatış istiyorum diye, bir şeylerin ters gittiğini anladım. Biz gelene kadar oda her şeyi hazırlamışlar sağ olsunlar. 3 gün hastanede kaldık, ne olduğunu çözemediler, influenza, covid, grip vs. testleri yaptı, geniş spektrum antibiyotikle tedavi uyguladı, o şekilde atlattık.