Arkadaşlar oğlum 3 yaşında özellikle aklamları kafasını kaşıyor gece uyanıyor kaşıntıdan 3 haftadır böyle doktora götürdüm tahlil falan yaptı enfeksiyon vs bir şey çıkmadı alerjik olabilir dedi alerji ilacı kullanamıyoruz ama 3 haftadır geçmedi bakınca görünürde döküntü vs yok . banyo suyunu kaynattım soğuttum kullandım , şampuanı bıraktım yok yediğine içtiğine dikkat ediyorum farklı bir şey yedirmiyorum yok geçmiyor . böyle bir şey başına gelen var mı? daha önce de yazdım ama kimse cevap yazmadı 😣