Arkadaşlar Hasan Tahsin ve Alkım hanım dışında gidip derdimizi anlatabileceğimiz bir doktor önerisi istiyorum bebeğim 7aylık kilo alımı az anne sütü el gıda dengesini kuramıyorum Hasan Tahsin ek gıda porsiyonu ve öğünü artırın anne sütü sadece gece alsa da olur dedi şuanda 3ana 1araöğün yapıyoruz ancak asla yemek istemiyor bebeğimin de benim de psikolojimiz bozuldu anne sütüm sınırda bi yandan onu da vermeye çalışıyorum ancak olmuyor sürekli bir sıkıntı yaşıyoruz fikir almamız lazım