Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık. Poposunun iki kenarında beyaz beyaz küçük sivilce gibi kızarıklıklar var. Benzer şekilde vücudunda da içi apseli kırmızılıklar var. Bekliyorum bir süredir (1-2 hafta) geçmiyor. Doktora götüreceğim ama fikri olan var mıdır ?