eduru1 benim doktorum dünya sağlık örgütünün 6 ayı önerdiğini, Amerikan pediatri derneğinin 4 ayda başlattığını söyledi. Biz 4. Ay itibari ile 3 gün arayla 1 er çay kaşığı keçi sütünden yapılmış yoğurt tattırmaya başladık. 5. Ayda ek gıda başlayacak dedi ama yine böyle mini mini gidiyoruz. Doymalık olmuyor başlayınca onu anlamanız için anlattım 🙏🏻