Sadece yetişkinlerin yemesi için yoğurt mayalayacak olsaydınız olabilirdi çünkü bizler için sadece biraz yanık tadı gelirdi. Ama bebek için sakıncalı diye düşünüyorum, çünkü yanık protein oluşumu başlıyor biraz dahi dibi tutsa. Bebeklerin sindirim sistemi de bunu sindirecek kadar kuvvetli değil, hazımsızlık, gaz vesaire yapabilir. Bence riske atmayın.