narinl iyi akşamlar anneler botu cok beğendim fakat dışarda insanlar güler mi ucuz bişey de değil fikirlerinizi önemseyip ona göre alacağım 🌸🙈
AtesPerisi narinl Yoo aslında göründüğü gibi değildir belki yinede sen bilirsin bacım ama denemeden alma derim
narinl AtesPerisi denedim satıcı herkesin zevki farklı al dedi sesiz bir şekilde sizlere de sormak istedim 😅ama beğenilmedi 🥲
sencokbiliyon narinl valla bacım pahalıdır da bu, paranı buna verme yani. Ben ugg çok severim, severek giyerim de günlük hayatta. Ama bu çok kötü cidden.
Bebekka34 İyi kötü insanların fikri neden umurunuzda ki ? Sizin kendi tarzınız var. Ben giyerim hatta buna benzeyen bir ayakkabımda var gayet tarz duruyor. Herkesin beğendiği şey herkesin ayağında olur. Kendi tarzı olan insanın parçası ender olur :)
Daisy- Benim tarzım değil açıkçası giymem de tarzınız zevkiniz nasıl bilemem size uygunsa alabilirsiniz ama her kombimin altına gitmez gibi