Bebeğim 2.200 kücük doğdu ilk 2 ay 1 kilo civari aldı bu yüzden çok mama vermedim ama bu ay az almış şu an 4.500 mama vermek istiyorum ara ara ama asla biberon tutmuyor. Sağıp veriyordum ilk zamanlar tutuyordu 3 gündür deniyorum tutmuyor. Philipps avent kullanıyorum. Ucuyla alakalı olduğunu düşünmüyorum diğer cocugum da hic sevmemişti emzikte tutmuyor her ikiside. Napsam?