canparem11 Ravlanın hangi serisi iştah açar kızlar yada başka marka kullanıp memnun kaldığınız var mı? Ben ravlanın mor meyveli karışımını kullandım daha önce bebeğim tadını çok sevdi ama iştah açıcı bir etkisi yoktu açıkçası 🙄
Pamukhanim_ canparem11 bizde mor meyve kullanoyoruz birde Nutrigen üzüm çekirdeği ekstresi dönüşümlü 1 hafta birisi 1 hafta birisi açıkçası faydası var ama kızım benim 0 ek gıda ydi şuan yine günlük 1 çay tabağı geçkin yiyor
mucizem10 canparem11 benim kızım 33 aylık aşırı yemek seçer Makarna pilav bişey yok başka doktor önerisi ile argivit aldık ve gerçekten iştahını açtı şimdi gelip kendi acıktım diyor
12betul canparem11 Harnup pekmezi düzenli kullanımda iştah açıyor . Her sabah aç karnına 1 çay kaşığı veriyorum . Unutursam da meyve püresine ekliyorum (11 aylık ) atak dönemi hariç iştah sorunumuz yok . Ama diğer çocuklarımda yurt dışından bile neler getirttim 0 iştahtı asla açılmadı mesela
taa canparem11 kizima vitagil iciriyorum her sabah ac karnina bibkasik tavsiye ederim ilac olmadigi icin
canparem11 Pamukhanim_ anladım canım ben pek göremedim yemeyen bir çocuk sanırım birde diş zamanına denk geldik biz bilemiyorum🙄
Pamukhanim_ canparem11 14 aylık 11 ayakadar 0 ek gıdaydı asla kabul etmedi kilo alımı bile durdu 11. Ayda bunlara başladık 1 ayda 700 gr aldı bunlar sayesinde biraz yedi de şuanda da gün içinde kuru yemiş kendim meyveli yoğurt yapıyorum onları bsya yer normal yemek de 1 çay tabağı toplamda o kadar
canparem11 Pamukhanim_ o zaman acaba senin tecrübelerine göre tekrar mı mor meyveli karışım alsam canım bide besleyici karışım var sanırım ravlanın ikisi arasında kaldım
Pamukhanim_ canparem11 ben sadece mor meyve kullandım ama verilen zaman’da önemli demişti doktor bana ben kahvaltı ile birlikte veriyorum bazen aç karına bazen sulandırıp meyve suyu gibi 1 tatlı kaşığı
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi biz 11. Ayda başladım kuzum ama instagramda falan 9. Aydan itibaren verenler görmüştüm ben doktorumuza sordum öyle başladık
Niyesordunbucevabi canparem11 oğlum 11 aylık bende başlayım en iyisi diğer ay çünkü benimki de hiçbişe yemiyor delircem artık
Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ ya benim oğlan da doğa gibi hiçbişe yemiyor ilk ek gıdaya geçince çok hevesliyi herşeyden yerdi şimdi sıfır yani
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi biz baştan beri ama 11. Ayda buna başlayınca değişti yine yiyor ama yemek yine yok sadece belirli şeyler
canparem11 Niyesordunbucevabi aynı aynı bide tabakta görsün rengi bile farklıysa başlıyor yemekten kaçmaya hep aynı şey olcak illa sırf birşey yemiyor diye mamayı kesmedim kızlar hala ne zaman keseceğim mamayı bile günde toplam 180cc içiyor bu arada öyle çok zannetmeyin 😂
Niyesordunbucevabi canparem11 benimki anne sütü alıyor ama onu da iki çekip bırakıyor ya yemek yerken tırtıklayıp bırakıyor
Pamukhanim_ canparem11 bizimkide aynı gece beslenmesini kesersen kahvaltı yapar dedim yok ama yemek görünce evi yıkar mamma mamma diye tabağa koy önüne ver yok asla ağzını açmaz zor zahmet işte yediği bu kadar emdiği de günde 2 defa neyle besleniyor gerçekten anlamıyorum. Ama benden başka herkes de yer ha sorun bende sanırım 😅
canparem11 Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi desenize bulduk birbirimizi bacılar ne yapacaz bilmiyorum valla