evremk Merhaba anneler, 54 günlük anneyim. Gece uykumda rüya mı görüyorum hayal mi bilmiyorum. Çocuğum kucağımdaymış gibi sağa sola dönerken sanki benimle dönüyormuş gibi görüyorum. Sonra yatağın içine bakıyorum olmadığını görüp o zaman farkına varıyorum. Size de oluyor mu böyle şeyler
Pamukhanim_ evremk ilk 2 ay aynı böyleydim sanki gece boyu kucağımda emiyor gibi gelirdi uykumda sonra geçti
sheryy evremk bende de çok oldu uyanırdım yerine yatırmaya çalışırdım hahaha halbuki yerinde yatıyor. Yada sanki mama vermemişim gibi uyanır mama hazırlardım aslında birkaç dakika önce vermiş olurdım. Tamamen normal şuan beynim bedenin sadece bebekle ilgileniyor haliyle çok yoruluyorsun. Ama zamanla tamamen geçiyor :)
Kdz evremk bende çok oluyordu halüsinasyon çok goruyodum bence halüsinasyon bu bebek kucağımda zannederdim eşimi bebek zannedip pispis sırtına vururdum bebek beşikte degilse bile beşiğinde gorurudum neden oluyodu bilmiyorum bence bestlak damla iciyodum ondan oluyodu onu bıraktım bi daha yaşamadım tabi bebek büyüdükçe yataktan düşecek falan zannediyodum eşimin başını falan bebek zannediyodum eşim çok çekti yani 🤣 geçti ama artık olmuyo 18 aylık oldu 🥰😅
juli_naz sheryy 😄😄😄😄şuanda ben ama uyurken sorun yok ta her seferinde eşime son saat kaçta mama verdim diye sormam adam isyan ediyor 🤣🤣kalkıp hazırlıyordum ama artık gece maması için biberonlari hazırlıyorum sabaha kadar kaç içecekse öyle
evremk eduru1 bebek kayınvalidemle diğer odada uyuyor ben uyandıkça emzirmeye gidiyorum yanlarına sağolsun uyuyabiliyorum da ama aklım onda kalıyor galiba değişik bir duygu
Bluemoons Evet oluyor hatta ben kalkıp kalkıp ezdik mi çocuğu diye yatakta oğlumı arıyordym eşim baya dalga geçmiştir o zamanlar geçti tabi o günler 😄
sheryy evremk hahaha inanır mısın eşlerde lohusalık yaşıyor. İlk zamanlar benim eşimde de böyle saçma sapan korkunç şeyler aklına geliyormuş. O işteyken evde yangın çıkacak bebeğe bir şey olacak ay düşecek hasta olacak vs. Zamanla hepsi geçiyor merak etme 😂 bebiş büyüdükçe uykusu düzene girdikçe daha verimli uyuyacaksın 🌸
gulsimacansu58 evremk neden kaynananın odasında yatıyor ki garip geldi bana senin çocugun senin odanda seninle uyumalı bence uyumak için bile olsa koyman tuhaf olmuş sanki
evremk Kdz ahaahah sizinki fenaymış 😂😂 bende bir dönem bestlak kullandım ama bayadır kullanmıyorum oluyor yinede
gulsimacansu58 Ben çok gördüm 8 aylık olana kadar kızımı düşürmemi dersin eşimi dürtmemi dersin rüyamda neler neler ki çok sakin uyurum sayıklama falan olmazdı bende bilinç altı bence ondan
evremk gulsimacansu58 hep aklımız çocukta diye oluyor galiba. Bayada uzun sürüyormuş bu durum sanırım
Retzja Çok normal, uykusuzluktan beyniniz size oyun oynuyor. Gece uyanıp yorganların içinde bebeğimi arardım, kucağımda bulamaz oda oda arardım sanki yürüyüp gidecek gibi bebeğim 😂 Oysa ki beşiğinde mışıl mışıl uyuyor olurdu 😂
evremk gulsimacansu58 ilk zamanlar sütüm gelmedi dinlenemeyince o zamanlardan uyuyayım diye öyle başladı öyle gitti. Benim için daha iyi oluyor aslında uykumuda alınca daha iyi ilgileniyorum
tyugsug evremk Bende ilk 3 ay böyleydim beşiğine koyardım unutturdum onu uyanınca aklım çıkardı yanımda sanardım eşimi falan çok itmişimdir yanımda sanıp