cgdm12 sormayın :( benim kızımın park beşik yatağı vardı, onda yatmadı, bizim yanımızda yatıyordu, düşme korkusu yaşadım, hatta burada sordum falan. En son çilekten 13 cm bir yatak aldım, yere serdim orda uyuyor. Benim çilek alma sebebim tercih ettiğim yükseklikte başka yatak olmaması. Ama bazen yanına iniyorum, ben bile uyuyorum modele hiç dikkat etmedim, bambu yatak yazıyordu.