

bebegimin kolundaki bu mavi nokta nedir bileniniz var mı ? sağlık ocağında ki ebe kafamı karıştırdı ben aşı izi sanıyorum o da biz o koldan hiç aşı yapmayız dedi diğer kolunda verem asısının izi var randevumuz gelsin doktoruna da soracagım ama merak ettim nedir uzun zamandır var yenidoğanken yoktu aşıdan sonra oldu diye hatırlıyorum aşı izi böyle olmaz diyor