mervembulut aslında buraya yazınza genelde “asla bitmeyecek o bitecek başka şey gelecek” yorumları oluyor, ben de baş edemiyorum yalnız değilsiniz ama ben illa ki bir gün bitecek kafasından çıkmamaya çalışarak baş etmeye çalışıyorum diyeyim. Diş de zordur tamam ama hallederiz heralde onu da diyorum napayım yoksa hepimiz deliricez gibi ahshdjjd