octaviablakee Arkadaşlar oto koltuğu tavsiye eder misiniz? Yanlış pişman olacağım birşey almak istemiyorum Siz ne kullanıyorsunuz? Joie,yoyko,maxi cosi?
betul97_ octaviablakee Joie Bold-R 9-36 kullanıyorum kızım 8-9 aylıkken koydum şimdi 16 aylık çok memnunuz. Terletme vs yapmadı ama 360 dönmüyor
Hiilyuss octaviablakee yoyko bear kullanıyoruz oturmaya bile baslamamıstı aldıgımda. 360 döner, 2 kademe de yatısı var
octaviablakee betul97_ benim ki 7aylık pusetine asla oturmuyor bi umut oto koltuğuna oturur diye ümit ediyorum
betul97_ octaviablakee Benim kızımda hiç istemiyordu oto koltuğu aldık oyuncak filan taktık şimdi çok güzel oturuyor, uyuyor
canparem11 octaviablakee biz holmer kullanıyoruz oldukça büyük artı olarak ve diğer koltuklara nazaran daha kullanışlı geldi bize ✨
Birgocmenkustuo octaviablakee cybex kullanıyoruz, daha öncede maxi-cosi vardi ama bas desteği bizim yanlislikla bir kac defa koltugun bas kismina carpmamiz sonucunda koruma ile sünger kısım ayrildi. Bu nedenle de değiştik.