Anneler merhaba doğum yapalı 2 ay oldu. Sezaryen doğum yaptım, bu yüzden de korse takamadım. Dikiş hattıma baskı yaptı ve çok acıdı. Yeni yeni geçti acısı. Ama görenler hamile olduğumu sanıyor. 4 aylık hamile gibi kaldı göbeğim. Sezaryen doğum yapan anneler siz ne yaptınız? Göbeğiniz gitti mi? Korse için geç mi kaldım? Ne tür korse takmalıyım? Elimde neredeyse her çeşidi mevcut. Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻