Merhaba, 4 aylık bebeğimin 1. Ay muayenesinde çocuk doktoru ufak bir üfürüm tespit etti. Çok önemli bişey gibi durmuyor olabiliyor bebeklerde ama yine de bir kardiyoloğa götürün dedi henğz götüremedim herhangi bir sorunu olmadığı için bir de bulunduğum ilde çocuk kardiyoloğu yok. Yakın zamanda ankaraya gidicem orada göstermek istiyorum. Ankara da bildiği çocuk kardiyoloğu olan varsa yazarsa sevinirim 🙏🏻🙏🏻