Kızlar ya ben cok yoruldum 15 aylık ek gıda hala yok dopru duzgun naalsefkı hıcbır mama yaramadı ne ettıysem yok cogu hep gaz yaptı ıshal oldu yok yanı bı hıpp kaldı ya su an bebehum gecdım kullanan var mı ve bugun 3.gun kaka yapmadı zeytınyagı vs vermeye basladım ama kabızlık mı yaptı acaba bu da ben ne ıcırıcem bu cocuga lütfen tavsıyelerınıze acıgım dün gece 4bucuk 5 ten beri ayaktayım gram uyumadı uyutmadı herşeye aglanıyor ama bu mama ısı nolcak lütfen tavsıyelerınıze acıgım