alpaslanmom_ iyide eski sanatçılar daha mütevazi hayat yaşıyorlar şimdikiler gibi görmemiş değiller bi kere şarkılarından aldıkları telif paraları yeter çok büyük mal varlığı olmasada vardır yani kızının yasaklı madde alışkanlığı falan da varmış ses kaydı falan var güllüyle kim hayatını pislettiyse ona git falan diyo