Kızlar oğlum 6 yaşında hamd olsun hastalanmiyordu ne güzel ama dört gün önce boğaz ağrısı vs olunca bı iki gün evde gözlemledim gerekli takviyeliri verdim burnu tikaliydi. Dr gittik kulağı temizti boğazı kızarık diye antbyotik yazdı . Ben kullanmadim. ayakta atlatsin dedim demez olaydım çok pişmanım . Bugün sabah burnunu serumla temizledikten sonra çocuk kulaklarını tutum bağıra bağıra ağladı . İki gün vermedim sadece antbyotik tabi benim panik tuttu hastaneye gittik kusmada olunca Dr kulağı kızarık bogazida öyle dedi antbyotigi kullan dedi . Öyle pişman oldum ki agliyarak döndüm eve . Yok sarmısak yok bal yok udim çörek otu vercem diye antbyotigi özü yaptılar gözümde birdaha asla böyle hataya dusmiycem ☹️ lütfen linclemeyin bile isteye değil ilk ve son kez bu hatam