betvet Bebeğin kalça ultrasonunda çıkık ya da ciddi bir sorun yok. Kalça eklemi yerinde, sadece yaşına göre biraz olgunlaşması gerekiyor. Bu durum 2 aylık bebeklerde sık görülür ve çoğu zaman kendiliğinden düzelir. Bu yüzden doktor çift bez ya da aparat vermedi, sadece bacakları sıkıca bağlamadan, rahat kundak önerdi. Bir ay sonra kontrol ultrasonu yapılacak; büyük ihtimalle kalça ölçümleri normale dönmüş olacak. Şu an için endişe edilecek bir durum yok.chatcgp böyle demiş