alynabatmaz Arkadaşlar kızım 2 yaşında dün gecedeb beri kusuyor birazdan doktora göturucez ateşi var aranızda yaşayan varmı bu durumu ortalık hastalığımi acaba
uykusuzanne__ alynabatmaz evet maalesef salgın benim çocuklarda hasta oğlum bir hafta oldu daha iyi olmadı🥲geçmiş olsun 🧡
alynabatmaz uykusuzanne__ geçmiş olsun benn fikrimce acaba sulardan mi Bursa’da oturuyorum kızım hasta olmadan önce sular nedense sarı akiyordu