adaveannesiiiii Kızlar 10 aylık ama hala su içmek istemiyor, biberon alıştırma bardağı pipetli suluk hepsi var ama içmiyor , pipetliye de alıştıramadım oynuyor yere atıyor, hergün kaşıkla içiriyorum oda bir iki kaşık kadar az içiyor siz nasıl alıştırdınız ?
kendihalindeanne adaveannesiiiii benimki de aynı 10 aylık olacak sadece bardakla iki üç yudum içiyor sonra oynuyor içmek istemiyor alıştıramadım bir türlü
_Hera adaveannesiiiii 9 aylık alıştırma biberonlariyla aslaa içmiyor emziğini kemiriyor oyun zannediyor. Bende böyle olamayacak dedim eczaneden damlalık aparati aldım. ( Bu d vitmin sıkacak aparatı). Onunla tek tek veriyorum. Yanaginin kenarına doğru sıkıyorum içiyor. Yoksa sussuz kalacak yavrucum He bir de suyu geri cikaramiyorda öyle verince çünkü dilinin altına kadar gitmiş oluyor. Sizde deneyin canımlar @[silindi] @kendihalindeanne
adaveannesiiiii [silindi] youtube videoları var pipetle içenler ama ben pipetle deneyince elğmden çekip alıyor oynuyor öğretmeme fırsat vermiyor
[silindi] adaveannesiiiii aşkım ben pipetle içmeyi de öğrettim ama asla içmek istemiyor. Senin dediğin gibi kaşıkla veriyorum o da 2 kaşıktan sonrasını oyuna çeviriyor tükürüyor 🥲
[silindi] _Hera öyle de veriyorum kuzum benimki onu da gezine kadar götürüp tükürüyor 😅 asla su sevmiyor 🥲
kendihalindeanne _Hera yaa bizimki bardakla az az içiyor ama bir de genelde su içtikten en geç 1 2 dk sonra çıkarıyor geri suyu kusuyor neden acaba doktolar da 1 yaşa kadar anne sütü veya mama alıyorsa su çok önemli değil diyorlar ama içim rahat etmiyor tabii içsin diyorum
Hiilyuss adaveannesiiiii canım benimki biraz absürt gelebilir 😂 aynı sorun bizdede vardı ve sürekli kabız oluyordu malesef. Bir gün görümceme dedim sadece bir tane küçük kornişon turşu verdi kenittirdi onu. Valla o dönem tuz vermiyordum ama artık çözüm neyse yapılsın dedim😂 bu gece sabaha kadar su içer dedi gerçektende o günden sonra su aşığı oldu
asyaates adaveannesiiiii benim kız da 8 aylık suyu içemiyor her seferinde boğazına kaçırıyor tıkanıyor korkudan su vermek istemiyorum napıcam bilmiyorum