4 aylık bebeğim var kuşak arkası ve ense tarafında Lentl bezlerinde şişme var herhangi bir enfeksiyon yok başına gelen var mı yaklaşık üç aydır bu şişlikler var giderek büyümeye devam ediyor doktora götürdüm şu an için kötü hücre gözükmüyor takip edilecek gün geçtikçe çoğalıp şişiyorlar