monica50 oyuncaklar çok uygun olsa da ben oradan çocuğuma oyuncak almam açıkçası. Çocuklar her şeyi ağzına sokuyor ve o oyuncaklar hiçbir denetime tabi tutulmadan geliyor. Ne boya kullanıyorlar, kimyasal mıdır zararlı mıdır belli değil. Evet Her şey çinde üretiliyor neredeyse ama o ürünleri gümrükten çekerken belli testlerden, kalite standartlarından, denetimlerden geçiyor