Kızlar çocuğumu böyle hem spor hem etkinlikler yapılan bir yere yazdırdım haftada 3 gün dedim gidelim bana da ona da iyi gelir daha önce hiç ayrı kalmadık ( 0 destekle büyüttüm babaanne anneannne vs hiç olmadı)
İlk günler fena değildi ben gelicem diyip çıkıyordum ama hiç kapıda beni bırakmadı hep bekledim beklemek zorunda kaldım
Benden başka da yoktu böyle olan herkes bırakıp gidiyor du
Neyse böyle böyle beni hiç bırakmamaya başladı aşırı derecede bana yapıştı resmen gözümün önünde olamsına rağmen sarılıyordu gitmiyordu
Giderken ben gitmek istemiyordum demeye başladı inanın artık psikolojim bozuldu kafayı yiyorum stresten
Götürsem böyle götürmesem bir tülür
Öğretmeni dedi ki artık sizi kullanıyor kapıda bırakın ağlasın biz sustururuz
Ha eğlendiğine çok eminim bu arada ama bir türlü kendini salamıyor
Tedirginim kapıda çok ağlarsa diye ki ağlar sonrasında da da gitmek istemez yolda başlar ne yapacağımı bilmiyorum şaşırdım kaldım ne olur tecrübeli olanlar bana bir fikir verir misiniz