Merhabalar 5 aylık olduğumuzdan beri uykuya aşırı bir direnç gelişti 4. Ay ataklarını bile rahat geçirdik kendi kendine yatağa koyuyordum uyuyordu o kadar rahattı sonra bişey oldu aşırı direnmeye başladı saatlerce uyutmaya çalışıyorum ve uyutulacağını anladığı an feryat figan ağlıyor durmadan dalmıyorda biri girdi mi içeri kaçmaya çalışıyor benden kaçıyor gülüyor karşıdakinin kucağında ben alınca yne ağlıyor ama sadece uyku zamanı yaşıyoruz bunu başka yaşayan var mı veya bir tavsiyesi olan 🫣