simseklivekalpli 5 yaş oğlumla 2 3 gün hastanede kalıcaz, koy koyma sakın unutma dediğiniz bişey var mı? Bana kalsa valizle giderim ama boş yere bişey doldurmak istemiyorum 😃
[silindi] simseklivekalpli 2 adet pijama takimi terlik yedek kiyafet yedek ic camasiri corap islak mendil pecete bide sedaayonlami olacak yoksa narkozmu alacak narkoz alacaksa ev yapimi meyvesuyu yap koy narkozu atip gaz cikarmasinda cok fayda sagliyor.cok gecmis olsun
princessmom_ simseklivekalpli geçmiş olsun canımm yedek kıyafet sana ve oğluna al mutlaka ped alabilirsin regl olursan gibisinden diş fırçası olabilir ıslak mendil felan
simseklivekalpli asellmiihramom geniz eti alınacak, bademcik kucultulecek, kulağında hafif sıvı çıktı büyük ihtimalle kulak zarına da çizik atılacak, ameliyatta karar verilecek ona da
asellmiihramom simseklivekalpli bizde olmuştuk geniz etinden ameliyat çok geçmiş olsun 2 3 gün kalacaksanız alt üstlü 2 3 takım koyabilirsin iç çamaşırı çorap ateş düşürücü ilaç terlik mendil yeterli gibi ha birde geniz eti ameliyatından sonra dondurma ve süt mutlaka yanınızda bulundurun doktorlar istiyor 3 gün sadece dondurma ve süt ile beslenicek
simseklivekalpli [silindi] narkozlu olacak. Pijama terlik dedi hemşire sadece ama çocuk bu ya 🤦🏻♀️ mesela kendime de yedek kıyafet almam lazım mi acaba? Bademcik olduğu için liste verildi zaten dondurma, süt ve suyla beslenecek ilk gün Teşekkür ederim 💜
simseklivekalpli asellmiihramom ateş düşürücü vs orada vermezler mi? Ağrı kesici getirin demediler sonuçta hastane ya seruma falan katarlar mutlaka. Siz nerede oldunuz etlikte mi?
[silindi] simseklivekalpli mesela kendime de yedek kıyafet almam lazım mi acaba? Ben almistim bazen narkoz sonrasi fenalasip kusabiliyorlar benim üzerime gelmisti degistirmistim hemen bi tane esofman takimi alsan yeter kendine ayakkabi butun gun ayagi asiri sıkıyo kendinede terlik koy bence
simseklivekalpli asellmiihramom ne kadar kaldınız sadece geniz eti mi oldu sizin? Araştırmada olacak oğlum da, ne kadar gün atıyor etlik?
asellmiihramom simseklivekalpli 1 gece kaldık biz canım sadece geniz eti alındı taburcudan sonra evde de aynı şekilde sadece 3 gün boyunca dondurma süt su ile beslendi Bize 1 ay sonraya amaliyat günü vermişti ama bir boşluk oluştu aradılar şu gün diye 1 ayı beklemedik
simseklivekalpli asellmiihramom yaa anladım, orası da hızlı geliyormuş o zaman. Bize 2 gün dediler herhalde bademcik de oldugu icin. 4unde gittik 22sine gün verilmişti ama 15ine çektiler. Özelden yazıcam sana 😬
simseklivekalpli [silindi] dimi, bir kere daha yatmistik çocuk servisinde sanki ben de üstüme bişeyler gelmişti diye hatırlıyorum 🤦🏻♀️ teşekkürler 💜