2 yaşındaki kızım saçını sürekli kaşıyordu baktığımda bir kaç tane bit gördüm spreyini aldım uyguladım temizlendi de şimdi yine çıktı kızımın sürekli duşunu aldırırım yastık kıyafetleri hep temiz yıkanır sizce niye çıkıyor ya şampuanı da değiştirdim sebamed aldım bugün yine spreyi kullandığımda gördüm sizce ne yapmam lazım birdaha çıkmaması için