nnoktaa Arkadaşlar kedim oğlumu dişledi 😅 oğlum haketmiştir. Rahat durmuyor kediyi fırçalamaya çalıştı. Neyse evde hem hero stick var hem arnica krem. Sizce hangisi daha etkilidir. Ya da siz yaralarda berelerde hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Pamukhanim_ nnoktaa evde hem sivenonun incia ve babytoo hero stickleri var onları sürüyorum çok büyük çizik yara ise kantaron kullanıyorum
papatya_1 nnoktaa ben hamileyken elimi kesmiştim yara kremi olarak aldım eczaneden bebeğim hareketlendikten sonra düşmüştü doktora sormuştum bunu bebeğim için de kullanabilir miyim diye o da kullanabilirsin dedi 4. 5 gün önce burnunu çizdi kanattı baya onu sürdüm hemen bu gün iyileşti sayılır
nnoktaa Pamukhanim_ iki yerden dişlemiş birine hero diğerine arnica sürdüm 😅 bakalım yarına hangisi daha etkili olacak
nnoktaa Meri-Mel kaşındı valla 😬 daha önce de oyuncak matkabıyla kedinin kafasını delmeye çalışıyordu diye dişlenmişti 😂😂
Pamukhanim_ nnoktaa benimkininde olacağı bu bizim kedimiz yok ama sokak kedileri bahçeye geliyor kedileri bildiğin alıp atıyor 😅
alinmom nnoktaa Kızımda sokakta kedi görse önce seviyor ardından kuyruğunu çekiyor. 🤭haliyle kedide karşılık vermek için tüylerini kabartıyor hızla uzaklaşıyoruz yoksa sonumuz perişan. 😂
nnoktaa alinmom kuyruğa dokunulmasından da hiç hoşlanmazlar 😬 bizimki bazen kuyruğunu tutuyor. Sonra yavaşca bırakıyor 😂