Bebegik 20 25 dakikada bir uyanip duruyor ozellikle yuz ustu dondugu anda besiginde dogrulup oturuyor artik gina geldi bu kadar kisa uyumasindan aklimi kaciricam ne yapmam lazim bilmiyorum besikte oturmasini nasil engelleyebilirik yani oturmayi bugun ogrenmis gibi oturup duruyor