Amh vucudumuzdaki yumurta rezervini gosteren deger aksine sizinki yuksek guzel cikmis masallah diyelim benimki 0.9 sonraki ay 0.8 cikmisti ki bikac farkli doktora gittim direk tüp bebege yonlendirildim cunku 1in altindakiler risk olarak goruluyormus dogal yolla hamile kalma ihtimali dusuyormus bu degerde normalmis amh fazla yuksekliginin bi zarari var mi onu bilmiyorum acikcasi