Slm herkese bugün test yaptım ama 2 . Çizgi silik görünüyor ve olması gereken yerde değil biraz gerisinde böyle bişeyle karşılaşan var mı hafta sonu girdi araya kan testi yapıcam pazartesi bi sizlerede danışıyım istedim
Birde 1ay olucak deri altı implant taktırmıştım doktor söylememişti ilk hafta korunma isteniyormuş bizde bilmediğimiz için korunmamıştık🙁