Snadiye İyi akşamlar güzel anneler 13 ay önce normal doğum yaptınm arada idrarımı istemsiz kaçırıyorum wc ye gidiyorum bişey yok sonra yine kaçırıyorum acaba doğumdan dolayı mı
RundownMom Snadiye Gittiğim gebe okulunda Doğumdan sonra oradaki kasların gevşemesi sonucunda idrar kaçırma probleminin olabileceğini ve kegel egzersizi yapılmasının durumu düzelteceğini söylemişlerdi o egzersizi yapın isterseniz
Aynur83 Snadiye normal Doğumda genelde bu tür sorun oluyor bacak arasına yastık koyun onu sıkıstırır gibi sıkıca sıkıstırırn arasında o egzersiz iyi geliyor ordaki kaslara
bsresenkaya Evet benim de öyle maalesef. Giderek azalıyor gibi hissediyorum bu problemi ilk zamanlar çok daha fazla oluyordu. Aksatmadan kegel egzersizi yapmamız lazım kasların sıkılaşması için :(