Bebeğim 3 ay 12 günlük olana kadar gece uyanmıyordu kilo alımı iyi olduğu için bende beslemek için uyandırmıyordum yani gece uykusu çok güzeldi sabaha kadar uyurdu sonrasında 4. Ay atağını fazlasıyla yaşadık meme reddi başladı gündüz emmediği için bende gece emzirdim hep yoksa kilo alımı azalmıştı ve haliyle bu alışkanlık oldu artık geceleri kendi emmek için uyanmaya başladı . Mama vs içmedi kabul etmedi aldığımız bütün mamalar çöp oldu. Şuan 8 ay 11 günlük olduk normalde gece 3 4 defa emmek için uyanırdı emer uyurdu . Şu son 1 haftadır gecelerimiz çok kötü gerçekten yarım saatte bir uyanıyor emzirmeye çalışıyorum emmiyor ama memede kalmak istiyor 10 dk duruyor yatağına koyuyorum 1 saat olmadan yine uyanıyor bebeğim resmen değişti 1 haftada . Alt dişlerimiz çıktı üstler mi geliyor yoksa atak mı başka bir sıkıntısı mı var lütfen aynı haftalarda olan anneler yalnız mıyım bi bakın 🥺🥺🥺