gktrkl Merhaaba anneler kullanıp memnun kaldığınız Nebülizatör markası hangisi acaba şimdiden teşekkürler bilgiler için …
alerjikbebekannesi12 gktrkl şöyle ilaç kullanicaksaniz şarjlı olanlar ilacı vermiyor her buhar çıkaran makine nebulizator değil yani Kompresörlü kablolu almanız gerekir Omron çok iyi