Kızlar merhaba kızım 10 aylık ancak ek gıdatadımlarını hep çatalla ezerek yaptım hiç blendır kullanmadım ama ona rağmen katı gıda istemiyor reddediyor sadece blendır ile yaptıgım khvaltı ve corba yiyor oda basen grnrl olarak iştahsız yani , kan değerleri vs normal cıktı , mamayı nasıl azaltabilirim ve katı gıdayı nasıl sevdirebilirim cok yoruldum bazen hiç agzını bile acıp tadına bakmak istemiyor